duminică, 2 decembrie 2012

Ţâşti ! Şi l-am prins pe Freudică. 
- Unde-ai fost, mă ? l-am întrebat pe ghiaur.
Iute-iute. Că aveam ţintă clară : să spună ce-a fost la Lizdăkina. Ce-au făcut, ce-au dres. E sau nu dantemirul mason ?
- Stai, fă ! a zis ghiaurul. Ce te-a apucat ?
- N-auzi ? Unde-ai fost ?
- La madam Zdup !
- Care madam, vere ?
- Profa de angleză...
Aha ! Joacă tare. Da las că văd eu.
- Şi ? Ce-a fost acolo ?
- S-a cântat Pârjolita !
- Ce-i aia ?
- O sârbă !
- Ce sârbă ?
- Frumoasă. În iunie e Perjolita...
- Poftim ?
- Vine de la chisăliţa de perje...
- Zău ?
- Perlolita e la primul amor...
Hm ! Ia te uită ce se mai cântă la madam Citi Hop Zdup. Dat dracu Freudică. Evident că l-am cătat la subţiori şi-n buzunare. Şi-am găsit corpul delict : firicele de gheaţă. Vreo şase-şapte într-o cusătură. E fix ce-am presupus. Se-ngroaşă gluma. Toate-s ca piramidul lui Dantemir.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu