vineri, 1 mai 2009

    Stăpânu Hilimon citeşte în continuare pledoaria vrăjitoarei. Da ştii cum ? Lipit de sticla monitorului.
D-l procuror N.C. a apărut şi ca actor la televiziune în două show-uri la Naţional TV, la emisiunea "Schimb de vieţi" unde soţia unui ofiţer de circulaţie rutieră Ilfov , d-na avocat G.C., face schimb de vieţi cu o cântăreaţă, cântăreaţa face pe avocata şi este filmată în biroul d-lui prim procuror C. cum cere relaţii într-un dosar şi C. îi explică... (între altele, d-na G. a reuşit multe soluţii favorabile în dosarele de circulaţie din cadrul I.P.J.Ilfov unde lucrează soţul ei cu alcoolemii, accidente grave produse din cauza farurilor orbitoare, a câinilor intempestivi ş.a.). În alt show, tot la Naţional TV, C. apare împreună cu soţia, la emisiunea "Ţara lui Papură Vouă", unde discută pe teme culinare...
    Eu cred că-i bine. S-a dezlănţuit şi cânele Vadim. Sare pe cuşcă şi cântă cât îl ţin băierile : 
    Mi-a făcut mama turban
    Mare cât îs eu baban ;
    Fie cine-o fi să zică,
    De nu curge, tot mai pică ! 
    Din stâlp, familia Hupăl Pupăl ţine isonul :
    Mi-a făcut mama turbaaaaan, măăăi,
    Hupăl-Pupăl, Hupăl-Pupăl !
    Mare cââât îîîîîîs eu babaaaan, măăăi !
    Hupăl-Pupăl, Hupăl-Pupăl...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu