miercuri, 20 mai 2009

20 mai

    Orbecăim de colo-colo. O muscă fără aripi şterge podeaua. Gândaci-arlechin peste tot. Un televizor într-un colţ. Strigă unul pe ecran :
    - Baaaaaaani-bani-bani-bani !
    Mă uit. Şi zic mirată :
    - Ce vrea ăsta ?!
    - Care ?! se miră Hamad.
    Omul striga întruna :
    - Am baaaaaani ! Baaaaaani-bani-bani-bani !
    Lângă noi poposi unul cu un pântec-ventuză.
    - Am baaaaaaani ! striga şi acesta.
    În spatele său, un banc de ciclide. Şi-un vraf de căpuşe microscopice. Muşte cu şase picioare înalţă strigături :
    Haida-dârda, dârda-hârda,
    După caş urmează urda !
    - Am baaaaaaani-bani-bani-bani-bani ! se auzea întruna.
    Şapte saprofagi intonară un imn. O vulpe, nişte găini de gunoi şi un varan de Komodo întinseră degetele. Apăru instantaneu o Imagine pe un perete. Ciudată, parcă desprinsă de pe internet.
    - Baaaaaaani-bani-bani-bani ! striga cineva şi de-acolo.
    Apoi am văzut şi păsăroiul. Spetitt,  Luca din Efes trăgea un nor prin încăpere. Şi urla întruna :
- Aaaaaaaapă ! Apă de Madagascar !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu