vineri, 1 mai 2009

1 mai

     Stăpânu Hilimon la calculator. Mă uit peste umăr. He, he ! Descifrează fenomenul Buftea ! Straşnic ! Să vedem ce zice vrăjitoarea F.M.
     Menţiunea "nesubordonat" - scrie procuroarea F.M. - este o replică la nişte jigniri pe care mi le-a adresat total nejustificat d-l B ; nu am răspuns în nici un fel la aceste provocări, am ieşit din biroul procurorului fără să spun decât "mulţumesc" şi să salut ; ulterior, când grefierul a venit cu noul obiect numit "condică de prezenţă" am semnat cu menţiunea susamintită, prin care am vrut să comunic că efectuez muncă peste program şi atribuţii şi că nu sunt "insubordonată" dacă am alte opinii decât dumnealui, ci sunt "nesubordonată", fiind o diferenţă între cei doi termeni, diferenţă care vizează tocmai diferenţa între o libertate ca act de indisciplină - care nu mă caracterizează - şi o libertate ca manifestare a responsabilităţii şi competenţei profesionale".
     - Ahaaaa ! am exclamat ca bărzăunele.
   - Ştiţi cum e. Citeşte, bărzăuneşte. Şi clachează la diferenţa dintre libertăţi. La "responsabilităţii" chiar pică lat : are şapteşpe litere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu