duminică, 3 iulie 2011

3 iulie
Duminica a 3-a după Rusalii. Ev. Matei 6,22 - 33. (Despre grijile vieţii) ; glas 2, voscr. 3 (Săptămâna a 4-a după Rusalii). Cam asta citeşte cotoiul Hamad de-o oră. E şi el ca omu : ortodox duminica. Stă în pom şi se uită fix ca mâţa-n calendar. Mai ia câte-o cireaşă, o molfăie ca batoza. Mormăie : ce-o fi aia glas 2, voscr. 3 ? Se miră şi cam ce-i duminica a 3-a, da săptămâna a 4-a. Hm ! Se uită fix şi la Rusalii. Şi nu pricepe nimic-nimicuţa. Ce-o fi, cum, de ce. Deodată mă strigă aşa, de parcă-s femeia lui :
- Făăăăă, tâmpito !
Tac, mă fac că nu-l aud. Da ăsta-i panaramă rău de tot. Iar mă strigă ca buhaiu :
- Frăgezicoooo ! 
- Ce vrei, mă ? zic eu din prag.
- Hai, fă, ce dracu ! N-auzi când te strig ?
- Hai, mă ! Spune ce vrei...
Privi Hamad ţintă. Sub el, pe-o cracă mai jos, moţăia Andreluşa. Luă o cireaşă şi i-o trânti drept în cap. Buf ! Apoi întrebă naiv :
- Ce-s alea grijile vieţii ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu