joi, 3 ianuarie 2013

3 ianuarie
De multe n-am habar. De pildă, unde-i subconştientul. L-am cătat şi nu-l găsesc. Nu ştiu unde hălăduieşte, care-i locaţia. O fi în cap, în inimă ? Sub buric ? Ieri l-am întrebat şi pe Freudică. Mă, unde e ? Şi pare ferm : subconştientul umblă harhageaua. Spune că nu-i cert undeva. Nici chiar Hamad ori stăpânu Hilimon nu-s siguri. Unicul loc plauzibil al subconştientului e în subconştient. De-l cauţi în altă parte, nu-l găseşti în veci. Bâjbâi de pomană. Uite o întâmplare, cum să zic, subconştientă. Hamad a primit o scrisoare. E, asta am înţeles ; e din zona conştientului. Treaba e că Andreluşa spune că nu Hamad, ci stăpânu a primit-o. Şi Hamad confirmă ce zice Andreluşa. Iar eu nu mai pricep nimic. Da hai să vedem scrisoarea. Poftim :

Dragă motănel,
Află cum sunt. Îmi place mult de cel cu ochii maro pentru că sunt de culoare verde. El ar trebui să fie cum vrea el fiind, dar de învăţare inteligent. De la viaţă, flexibil şi ştie ce vrea femeia. Sunt pregătită să fac o mulţime de iubire, dacă nu e. Vreau pe cel care are niveau, responsabilitate şi-i place să fie frumos pentru viaţa lui plină de comunicare, de sport, viaţă, natură, oraşe, cărţi. Vorbeşte cultură, tăcere, politică, discuţii, persoană interesantă, fiinţă umană. Mi-ar place dacă-i place femei inteligente, cult, romantic şi vrea să strice o femeie.

E ? Ce ziceţi ? Ce să mai subconştientizezi ? Treaba-i oablă. Mister e, fum cât cuprinde. Un soi de somn cu ochii deschişi. Vise, iluzii. N-am înţeles care pe unde bate. Cine pe cine iubeşte. Cine pe cine trădează. E drept, am citit misiva sub ninsoare. Greu prinzi foşnetul, mişcarea. Ici un fulg, colo unul. Până dincolo, poftim : hop şi altul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu