miercuri, 2 ianuarie 2013

2 ianuarie
Anul ăsta n-o să mai fiu mâţă. Gata, mă fac om. Păi ?!! Prea bate la ochi discriminarea. Daruri mici, rare, cu ţârâita. Greu primeşti unul mai acătării. Eu şi vaca facem sex o dată-n an. Aştept un februarie ca pe nu ştiu ce. Omul o face tot anul. Are avantaje gârlă. Apă, căldurică, mâncărică. Casă, acareturi. Când n-ai, furi. Mangleşti ceva luni, joi, duminică. Sărbătoare, zi de lucru, post. N-are importanţă. Furi şi te-ai aranjat. Mergi gratis la zdup. Fulger, comod, confort. Cu maşină, girofar, şofeur cu fireturi. Primeşti tot ce-ţi trebuie. Casă cu pat, cearceaf, pătură. Apă, căldurică. Televizor, medic, pază non stop. Mâncare calculată ştiinţific. Nu te-ngraşi, nu slăbeşti. Ai şi sală de fitness. La mâţe e cu totul altceva. Furi ? Ai îmbulinat-o. Uite Andreluşa, de pildă. A şutit de la Puperca un cârnat lux. Cum era ? Stai să-mi amintesc. Un soi de maroniu cu usturoi, oleacă de ardei iute, sare şi alte nedesluşiri. Nu mai zic de mireasmă. Hm !...ehe !...he, he, he ! Ai de capu meu ! Greeeeu, tare greu de descris. Da ce crezi c-a urmat ? Hai cu mama, hai la zdup ? Aiurea ! A zis Puperca una de-a rămas cotoiul paf : 
- Ieşi afară, mă, porcule ! 
- Miau ! s-a lamentat motanul, complet uimit.
- Hai, valea ! Şi să nu te mai prind pe-aici !
Asta e. Discriminare pe faţă. Care zdup, ce dolce far niente ? Andreluşa e şi acum prin mahala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu