miercuri, 18 decembrie 2013

      18 decembrie
    În drum, Aliţă Şnur stă la o tacla cu fata lui Arghire. A mai mică, la liceu. Nu ştiu clar dacă-i Dalina, Adalina, Adelina. E în a zecea, a doişpea ? Habar n-am. Da are nişte ţâţe pfffvai de capu meu ! Se uită c-un ochi la Aliţă şi altul la cucuta de peste gard. O ţevoaie albă, uscată, ruptă pe la mijloc. În vârf e o gaură ca un ochi scos. Da încă-şi întinde beldia spre lume.
      - Auzi ?!!
      - Da, da...
      - În Uruguay s-a legalizat proiectul verde...
      - Ce ?!!
      - Marijuana. Aşa-i zice în argou...
      - Cum ?
      - Iarbă, Marie-Jeanne, proiectul verde...
      - Aha !
      - E buuuun ! Bun tare de tot !
      - Păi, de ce ?
      - Iei un pic şi vezi femeia cum nu e...
      - Cum o vezi ?
      - Cu patru picioare !
      A râs fata de n-a mai putut.
      - Hi, hi ! se opri ea oleacă. Şi-ţi place aşa ?
      - Mie-mi place natur... 
      - Zău ?
      - Da, da ! Cu două picioare !
      - Ştiiiiu eu ! râse a lui Arghire prinzându-l de gât.
      O cuprinse şi Aliţă, mângăind-o uşurel. Schiţă şi-un tango ca-n Argentina.
      - La dans ar fi bună altfel ! îi şopti la ureche.
      - Cum ?
      - Cu sânii la spate ! 
      - Hiiiiiiiii - hi - hi - hi ! râse fata zglobiu. Şi cu repetiţie, lung de tot. Aşa, ca la un minut.
      Pe cuvântu meu dacă n-a râs şi cucuta. Nu mai spun de cânele Vadim. Stătea liniştit în cuşca lui. Şi hopa, vine ăsta cu aşa idee. Păi, ce să faci ? Mai dormi ? Dă-i hlizeală de spui că s-a ţicnit. Chiar a ieşit şi-a zis pre limba lui ălora din drum :
      - Bă ! Voi n-aveţi ce face ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu