miercuri, 11 decembrie 2013

     11 decembrie
  După ce-au dispărut nu ştiu cât, hai vreo săptămână, cotoşmanii Hamad şi Andreluşa se-ntorc ţinându-se de gât. Şi cântă de răsună valea :

Sunt prostuţa care
Dă mult din picioare,
Colea şi aicişa,
Bagă-n luni duminica !

      - Băăăi, panaramelor ! îi întâmpină râzând cănele Vadim. Ce faceţi ? Iar aţi fost la Lizdăkina ?
      Aoleu ! Praf o fac ! Uite şi tu la mâţa mason ! Nu-i mai ajunge ! Pe cuvântu meu dacă n-o omor ! Ce face asta, vere ?!! Aud întruna fel de fel. Chiar Freudică mi-a zis că se-ntinde cu toată CEDO La Tuta şi întreg Strasbourg Bignabimbumgnabagbul Superior. Nu că aş fi eu una alta, geloasă de nu mai pot. Da ce vrea şi cu ăştia de pe-aici ? Ce crucea mă-sii ? Frăsuieşte toată Europa ?!! Sunt eu geloasă ? Mai dă-o-n pisici ! De ce n-aş fi ?
      Şi pleosc ! pică un fulg. Din nevăzut, de-acolo sus. I se zice înaltul cerului. Şi hopa Hamad şi Andreluşa după el. Zău dacă mint. A picat un fulg taman de sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu