luni, 9 ianuarie 2012

9 ianuarie
M-am interesat şi am aflat. Da nu aşa, ca amatorul. Ştiu cert : ieri n-a trecut o pasăre pe la geam. Era cu totul şi cu totul altceva : Buburuza Vuza. Evident, bine ameţită de falsa primăvară. Că şi asta când te ameţeşte, te ameţeşte nu glumă ! Şi fâşşşşşşş ! a trecut Buburuza Vuza pe la geam. Iar eu, ca proasta, am crezut că-i o pasăre. Apoi am văzut în înalturi ce-a văzut şi un pilot din avionul lui : un rechin la 2000 metri altitudine. Zbura şi ăla complet ameţit. Cum ? A, nuuuuu ! Nu pilotul, vere ! Rechinul ! Hai că mă faci să râd ! Cuuuuum ?!! Nuuuu, mă, cum să bea rechinul ? Era ameţit ? Nţ ! Nu cred ! Atâta că zbura. Exact în aceeaşi zi, sus, în înaltul ceriului, nişte olteni au văzut şi Luna înconjurată de ceva extraordinar de misterios. Era aşa ca un cerc straniu şi foarte colorat împrejurul ei. Un halou formidabil, , o lumină mare, uriaşă, portocalie. Aşa, de jur împrejur. Ce-o fi ? Păi, de unde să ştiu eu ? Să vedem ce zice Buburuza Vuza. O-ntreb mâine, când o trece pe la geam. Dacă nu, la primăvară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu