marți, 21 septembrie 2010

     21 septembrie
     - Scrie ceva şi pe dos ! arătă Eminescu oferta.
     Într-adevăr, pe hârtiuţă mai era un text :
     Nu te-am iubit. Dimpotrivă. Te-ai dus, da nu-i bai. Te prind eu la înviere. Semnat : Viaţa.
     - E pentru amândoi ! zise vecinul, zornăind cheile în mână.

Un comentariu:

  1. Eram inca acolo. Ma razgandisem. Rasfoiam, cu stangacie, o carte. Voiam sa plec cand mi-a atras atentia ceva cu totul deosebit.
    Mihai continua`, uluit :
    - Tu ai iubit-o ?
    Pe damb, Viata-i privea. Acompagnat la chitara, Cezar fredona in felul lui, fara a-i fi notat prezenta :

    Când eşti enigma însăşi a vieţii mele-ntregi...
    Azi văd din a ta vorbă că nu mă înţelegi !

    O,acopere fiinţa-mi cu-a ta mută armonie,
    Vino somn - ori vino moarte. Pentru mine e totuna:
    De-oi petrece-ncă cu mâţe şi cu pureci şi cu luna,
    Or de nu - cui ce-i aduce? - Poezie - sărăcie!

    Proşti şi genii, mic şi mare, sunet, sufletul, lumină, -
    Toate-s praf... Lumea-i cum este... şi ca dânsa suntem noi.

    RăspundețiȘtergere