duminică, 21 august 2011

21 august
E, asta n-am observat. Misteriosul banner întins de-a latul drumului mai are un textuleţ. E într-un colţ, pirpiriu, mic de tot, cu literuţe cât puricu. Ba chiar mai mici, greu, greeeeuu de zărit ! Da l-a văzut azi noapte Chiţ TV Chiţ Chiţ, cel mai rapid şoarec din mahala. Fred, nene ! Freudică ! S-a-nvârtit, s-a hâţâit, dracu ştie după ce. Şi deodată, hop ! A zărit textuţul tomna spre dimineaţă. Când a şi venit la mine şi mi-a spus într-un suflet la ureche :
- Fă, proasto !
- Ce-i, mă ?
- Ai mâncat azi ?
- Am mâncat !
- Da ai văzut ?
- Ce să văd ?
- Ce scrie pe banner...
- Da. Sectorul contrastelor...
- E, na ! Ţi-am zis eu că...
+++++++++++++++++++++++
Marţi, 23 august 1944 - 2011
CĂLARE SUB CAL
Conferinţă ştiinţifică extraordinară
Orator : Adio Georgescu, savant
Locaţia : Citi Hop Zdup
Salonul fără pereţi
Str. Hilimon nr. 3,14
Ordinea de zi
Punctul unu : doi
Punctul doi : unu
Punctul trei : Unde are banana sămânţă ?
Punctul patru : trei
++++++++++++++++++++++
Păi, de ! Ce să fac ? Uneori nu-s atentă. Domnul Adio Georgescu va veni cu doamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu