luni, 20 iunie 2011

20 iunie
Ce să zic ? Pace, linişte. Iunie ca-n poveşti. S-au făcut de toate. A plouat bine, a ieşit şi soarele. Se umplu hambarele. Belşug. Chiar trece un om pe drum cântând foarte frumos Mulţumescu-ţi ţie, Doamne, c-am mâncat şi iar mi-e foame. În colţ de gard, tanti Am În2t-o stă la cislă cu Citi Hop Zdup, profă de angleză.
- Fă,  tu eşti surdă ? zise tanti. N-auzi ce spun ?
- Ce ?
- Aseară am fost în iad !
- Păi, ai mai fost...
- De data asta erau mai exacţi...
- Cine ?
- Ăia de la ghişeu. M-au întrebat unde merg : la secţia imaginară sau la cea reală ? Da eu, care-am mai fost pe-acolo, ştiam ce ştiam. Am întrebat  întâi cum e cea imaginară...
Cum vă spuneam, pe drum trecea un om cântând. Avea şi-un ziar în mână. Cam zdrenţuit, mototolit. Da tot i se vedea un titlu.
A murit după ce şi-a tăiat organul sexual. Un ieşean în vârstă de 34 ani s-a sinucis sâmbătă din cauza singurătăţii. Gabi Covrig, din localitatea Sodomeni, prezenta la nivelul gâtului şi în zona pubiană mai multe leziuni. Vecinii le-au povestit anchetatorilor că bărbatul a fost văzut sâmbătă în curtea casei, plângând. Poliţiştii susţin că ieşeanul era un consumator înrăit de băuturi alcoolice, locuia singur şi avea probleme psihice. Sâmbătă ar fi încercat mai întâi să se spânzure. Văzând că nu-i iese, şi-a tăiat gâtul. Ghinion, nici de această dată nu i-a ieşit. Într-un final, Covrig a luat un cuţit şi şi-a tăiat organul sexual, după care şi-a dat foc. Vecinii au anunţat pompierii după ce au văzut flăcările. Un echipaj al ISU şi unul al Ambulanţei au mers la locuinţa bărbatului, pe care l-au găsit întins pe pat şi fără suflare. "Nu sunt suspiciuni de omor, iar bărbatul nu este cunoscut cu afecţiuni psihice", a declarat Alina Vezeteu, purtător de cuvânt al Inspectoratului Judeţean de Poliţie. (Andrei Hurbea)
- Şi ? zise doamna Citi Hop Zdup.
- Cum şi ?! se miră tanti Am În2t-o.
- Ce s-a întâmplat ?
- Unde ?
- În iad !
- Păi, nu ţi-am spus ?
- Ce ?
- Am întrebat cum e secţia imaginară...
- Aşa !
- Şi m-au trimis la cea reală !
- Unde ?
- Uite ici ! zise tanti Am În2t-o, arătând ferm ţărâna.
- Hai nu zău ! privi chiondorâş profa. Da de ce ?
- Cică-i undeva pe-aici... 
Apoi s-a luminat deplin. Soarele ieşise ca de obicei, prin frunza de agud.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu