marți, 14 iunie 2011

14 iunie
Tanti Am În2t-o, zisă şi Vulfina, stă iar de vorbă cu doamna Citi Hop Zdup, profă de angleză. Iaca nu ştiu cine i-a zis şi Vulfina, când are un nume aşa frumos ca Am În2t-o. Auzi, colo : Vulfina ! Nu-i Sulfina, nici Zulfina. Ai de capu nostru ! Când spui Am În2t-o e clar, modern şi concis ca pe internet. Eşti în rând cu lumea, nu cu toţi ramoliţii. Tanti vorbeşte la gard cu profa despre Ţara Bunga Bunga, fostă Italia. Locuiesc acolo foarte fericiţi toţi italienii împreună cu Silvio Berlusconi, mafia, presa, fetele nemăritate şi bunga bunga.  Spre seară, când zburau liliecii şi se-ngemănau ziua cu noaptea,  s-a întâlnit Silvio Berlusconi cu Traian Băsescu şi-au zis unire, adică să se facă din două ţări una comună zisă Transilvia, după numele la amân2. Da tanti Am În2t-o a zis şi că va fi capitala la Cornetu, unde curând i se face stăpânului Hilimon un palat mare de tot pentru creaţie şi habitaţie cât o vrea el până la sfârşitul zilelor. Apoi s-a auzit că ar mai exista ceva cu nume asemănător, Transilvania, când a zis Silvio că nu-i adevărat, pe el îl cheamă Silvio, nu Silvania. În fine, s-au hârţâit oleacă, da fiind amân2 din tipul uman normal, adică echilibrat, cumpănit, om ca toţi oameni, s-au înţeles şi-a rămas aşa : Ţara Mihai Hui Hai Hai Haiuţ.  Sau, în formă prescurtată de internet : Mihaihuihaihaiuţ, ţara lui Mihai. Adică a regelui Mihai, că a intervenit şi el în discuţie când liliecii zburau peste tot de mai mare dragul, inclusiv peste tufa de bob, mărar şi leuştean. S-au înţeles bine de tot, au vorbit despre eu şi supra - eu, despre tipologia lui Sigaud şi biotipologia lui Kretschmer, apoi tipurile individuale după Viola, analiza factorială şi, în fine, cam ce mama dracului e omul abisal. Atunci i-am auzit şi pe cotoii Hamad şi Andreluşa în cireş cum defineau cam ce-i aia literatură. Înfulecau la cireşe de-alea mari şi coapte, apoi ziceau câte una de sta vântu-n loc.
- Bă, conchise Hamad cu gura plină, eu ştiu ce e !
- Ce e ?
- Literatura este doi biştari !
Drept să spun, uite-aşa a belit ochii Andreluşa.
- Sunt, boule ! a zis el exact ca profa. 
- Ce sunt ?
- Sunt doi biştari !
- Corect ! Literatura sunt doi biştari !
- Sau trei ?
- Ce trei ?!!...
- Trei biştari !
- Aşa-i ! Literatura sunt trei biştari !
Cert e că tanti Am În2t-o, zisă şi Vulfina, n-a mai stat mult. Chiar am avut impresia, nu ştiu de ce, că a luat-o repejor din loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu