miercuri, 14 iulie 2010

     14 iulie
   Uite ce-am făcut în dimineaţa asta. Boabele de rouă le-am văzut chiar de la geam. Am zis, mă, ia să vedem cum e. Şi-am trecut iute prin tufa de zmeur şi perna de măcriş. S-a scuturat tăt hreanul, iarba şi vrejul de fasole. Ştii cum era sub tălpi ? Uaauuuuu ! uau ! uau ! uau ! Şi sub frunza aia cât haramul m-aş fi culcuşit oleacă. Ia să văd şi ce mai e prin drum. Hm ! De din vale urcă sfântul Mina al păgubiţilor. E cam pe la Vafineda din Vardiştihe. Pe umăr duce un casetofon cât bomba. De-aici se prăvale peste mahala o melodie ce nu s-a pomenit :

Dar tu taci taci taci
Şi cu mă-ta nu mă-mpaci !

   Aud că-i manea şi ultim hit european. Strălucit remixat de fanfara Scherzo Panarama.  Frumos tare de tot. Uite, şi cânele Vadim exclamă topit de admiraţie :
     - Băăăăă ! Da ce-mi place mie muzica bună !
     Normal că, îmbăiat şi el în rouă, e foarte bine dispus. 
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu