sâmbătă, 6 martie 2010

6 martie
   Omul - Confuzie este compus din ochi, favoriţi şi rochie. Miercurea şi vinerea nu bate pe nimeni. Dar se adaugă supă. Umblă călare ca Făt Frumos. Şi întreabă mereu : care mi-ai luat calul ? Bagă internet la pol şi caterincă. Este expert în legea insolvenţei şi corvus frugilegus. Dacă creanţele au fost complet acoperite prin distribuirile făcute, judecătorul-sindic va pronunţa o sentinţă, închizând procedura când sar capacele lui Demetrescu Buzău. Dacă nu, da ! Nu ?

     - Ce făceaţi pe 21 decembrie 1989 ?
    - Aveam întâlnire cu un prieten, Doru, şi prietena lui. La ora 12. La magazinul Victoria...
     - Ce eraţi pe vremea aia ?
    - Fotbalist. La CSM Caransebeş... Venisem pe 17 cu trenul, noaptea... Şi i-am zis lui Doru acolo, la magazinul Victoria : "A-nceput ! Să ne luăm lanţuri şi bâte !". M-am dus pe Lipscani...Am luat-o spre Inter...
     - Cum de aţi făcut pasul pe caldarâm ?
     - Era nevoie de magnetism ca să strigi "Jos Ceauşescu" ?...
     - Păi, eraţi fotbalist. Salariul mergea, micul trafic mergea. Nu o duceaţi greu.
   - Aşa e, o primă, un biznis mergeau. Fată în Bucureşti aveam... Umblam cu lista după mine. Fiecare, cum auzea că vii la Bucureşti, te ruga să-i aduci ceva. Aveam liste cu medicamente, cu unt, cu o bucată de salam, cu bujii. Eu trăiam cu carne în bureţei, venită de la Timişoara...
     - Cum în bureţei ?
    - Aveam o mătuşă care-mi punea carnea în tren, la naşu, şi ca să nu se scurgă, carnea se împacheta în nişte bureţei. Iar bureţeii cu banii în ei se întorceau la Timişoara...
     - Şi a mai fost ceva. Eu am făcut hepatită şi m-au delegat la minister în Bucureşti...

    Dacă da, nu ! Da ? Când ai hepatită, eşti detaşat la minister. A-nceput ! Să ne luăm lanţuri şi bâte ! Ce vremuri ! Peste zilele babei cad fulgi compuşi din ochi, favoriţi şi rochie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu