miercuri, 9 aprilie 2014

D   A   C   Ă
      
      Dacă deschid zilnic
      gazeta
la anunţul meu mortuar,
înseamnă că eu
sunt alta.

      Da cum să spun ? Văd bine că vine primăvara. Cotoiul Hamad e cu Dumnezău în cais. Andreluşa e mai alături pe-o cracă. Da toată-i învălită-n flori. Pe cuvântu meu dacă nu crezi că-s cucurigi. 
      - Jupâne ! grăi Hamad.
      - Da, da ! răspunse Dumnezău, bucuros.
      Hm ! Se vede treaba că de mult nu-l mai băgase cineva în seamă. Altfel nu văd cum de răspunde aşa prompt.
      - Am o nedumerire...
      - Da ? O lămurim îndată...
      - Ce este omul ?
      - Atâta tot ?
      - Da...
      - E, na ! Parcă nu ştii. A aflat şi Andreluşa...
      - Zău ?!! se minună acesta.
      - Păi, nu ? Omul este o fiinţă cu căcat în burtă !
      - A ! zise Hamad. Bănuiam eu ceva...
      Apoi, de. Jupânul s-a dus la treaba lui. Că are multă multă. Nu aşa, o glumă. La noi a rămas primăvara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu