sâmbătă, 19 februarie 2011

     19 februarie
     Hm ! La televizor se anunţă nişte erupţii solare. Nu te lasă să dormi, te frăsui de colo colo. Te dor articulaţiile, ai migrene, depresii. Pică, bâzâie şi curentu electric ca la Ceauşescu şi epoca de aur. Azi noapte m-am uitat şi la stăpân să văd ce face. Chiar l-am atins cu lăbuţa. Mânca un morcov şi se uita în sticla cu fofelhotomii. M-a văzut, a-ntins mâna şi mi-a dat şi mie o bucăţică de morcov. Cronţ ! leonţ ! fronţ ! şi gata. Am şi îmbucat-o. Mă uit şi la termostat, plasticul ăla cu butoane şi ochi de vrăjitor. Încă nu i-am aflat rostul. Poate că măsoară erupţiile, veştile din chaos şi de la Doamne Doamne Ceresc Tată. Ştiu doar că mi-au pâlpâit ochii o dată şi încă o dată. Apoi n-am mai ştiut nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu